МІСТ / Навіть морози не завада будівництву

Будівництво нового мосту через Дніпро у Кременчуці не зупиняється ані на день, не дивлячись навіть на морози, які охопили всю Україну.

Народний депутат Юрій Шаповалов розповів на своїй сторінці у ФБ деякі цікаві деталі великого будівництва:

По-перше: Металеві труби для опор мосту доставляються на місце встановлення буксирами, які тягнуть їх від пірсу просто по воді. Вже на місці будівництва пілонів встановлений на баржі кран піднімає їх для подальшого занурення.

По-друге: Кожна труба має діаметр 2 метри, а ось довжина їхня – різна. Вона може бути 32, 34 чи навіть 36 метрів. Довжина кожної труби була розрахована проєктантами завчасно, залежно від рельєфу дна. І тепер встановлюється у точно визначене місце.

І третє: Для заглиблення труб спочатку використовують віброзаглиблювач та дизель-молот. При досягненні скельних гранітних порід починає працювати бурова установка Wirth. Суміш піску, граніту й води, яка утворюється під час буріння, викачується з труби і спеціальним рукавом подається на баржу. Цю суміш вивозять на берег, де утилізують.

Наразі у роботах з будівництва нового мосту задіяно близько 200 спеціалістів із Туреччини та України.

132