МІСТ / Парламентська газета розповіла про боротьбу за міст у Кременчуці

Газета Верховної Ради “Голос України” опублікувала статтю про будівництво у Кременчуці нового мосту через Дніпро. Основною темою публікації є те, як народний депутат від Кременчука Юрій ШАПОВАЛОВ боровся за міст проти скандального олігарха Костянтина Жеваго.

Автор публікації “Міст, який єднає береги і роз’єднує олігархів” нагадує про непросту ситуацію, яка склалася у Кременчуці через аварійний стан старого Крюківсього мосту. А також про те, з яким завзяттям колишні керівники уряду та Укравтодору наполягали на тому, що новий міст має будуватися не в самому місті, а десь під Горішніми Плавнями:

…наприкінці 2016-го — на початку 2017 року, як-то кажуть, ні сіло ні впало посадовці та чиновники Укравтодору й ОДА почали в унісон говорити про «недоцільність» зводити нову переправу через Дніпро в індустріальній «столиці» Полтавщини, бо вона нібито набагато необхідніша й доречніша поблизу Горішніх Плавнів, – відзначає автор статті.

“Голос України” наголошує, що такі плани урядовців викликали невдоволення кременчуківців, а нардеп Ю.Шаповалов зробив усе можливе, щоб переконати керівників Кабміну й держави: новий міст треба будувати саме в Кременчуці.

Провели велелюдні громадські слухання з цього приводу. На підтримку будівництва нового мосту біля його «старшого брата» — Крюківського — у місті зібрали 24 тисячі(!) підписів. Теку з цими автографами Юрій Шаповалов передав до канцелярії Верховної Ради, де конфліктну ситуацію розглядав профільний Комітет з питань транспорту та інфраструктури. Він підтримав підписантів-кременчуківців. Обласна рада також стала на їхній бік, – розповідає автор публікації, журналіст Василь Неїжмак.

Нагадаємо кременчуківцям, що Юрій Шаповалов на той час був секретарем транспортного комітету Верховної Ради, і саме він організував як громадські, так і комітетські слухання щодо нового мосту.

А в публікації “Голосу України” автор звертає увагу й на те, що ідею нового мосту під Горішніми Плавнями просував олігарх Костянтин Жеваго:

Симпатії керівних урядовців минулої влади до власника згаданих гірничо-збагачувальних комбінатів <Жеваго> помічали, як-то кажуть, неозброєним оком. І, мабуть, таки не випадково саме тоді багатомільярдний проєкт нового мосту несподівано «переїхав» під Горішні Плавні…

Насамкінець у публікації ще раз нагадують про те, яким буде новий міст, будівництво якого, за словами Президента Зеленського, мають почати вже цього року:

…Новий міст у Кременчуці буде вантовим. Тобто підвісним, зі сталевими тросами-вантами, які кріпитимуться до величезних пілонів-опор і триматимуть дорожнє полотно. Переправа матиме чотири смуги автомобільного руху — по дві в кожному напрямку — та буде зручною й для судноплавства. Довжина мостового переходу з підходами становитиме 1,7 кілометра. Натомість загальна протяжність цього дорожнього комплексу з мостом включно сягне понад три кілометри. При його спорудженні передбачено цілковитий пріоритет — на 95 відсотків — у використанні українських матеріалів, зокрема й металу.

55