МІСТ / Договір на будівництво нового мосту у Кременчуці підписано

Сьогодні у Києві, в офісі Укравтодору підписано договір на будівництво нового мосту через Дніпро у Кременчуці.  Угоду підписано між Агенством автомобільних доріг у Полтавській області та турецькою фірмою DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş, яка перемогла у відкритому тендері.

Новий міст стане довгоочікуваною альтернативою Крюківському мосту, який звели ще у 1872 році, і який давно не відповідає потребам головного промислового вузла Полтавської області. Ця переправа перебуває в аварійному стані. Подальше руйнування Крюківського мосту загрожує транспортним колапсом Центральній Україні, адже через нього проходять дві дороги державного значення: М-22 Полтава – Олександрія та Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя та залізнична гілка.

Технічні особливості проєкту

Новий міст у Кременчуці буде вантовим мостом за схемою 180+360+180. Запланована протяжність (разом з підходами) — 1,7 км.

Світова практика засвідчує, що останні 20 років на прогонах більше 150 метрів прийнято будувати саме вантові мости. Подібні проєкти менш матеріаломісткі, а значить — у результаті чинять менший негативний вплив на довкілля. Також вантовий міст повністю відповідає вимогам судноплавства.

Проєктом передбачається локалізація виробництва — 95% усіх матеріалів (у тому числі — металургійних) будуть вітчизняного виробництва.

НАГАДАЄМО, що кілька років тому на замовлення Жеваго почали просувати ідею збудувати міст через Дніпро не в Кременчуці, а під Горішніми Плавнями. Таку позицію підтримували в уряді Гройсмана й адміністрації Порошенка.

Але кременчужани та мер Малецький почали боротьбу за те, щоб новий міст будувався лише в Кременчуці, де він життєво необхідний. Тепер можемо сказати, що ця боротьба завершилася остаточною перемогою Малецького над Жеваго.

269