МАШИНОБУДУВАННЯ / КВБЗ висунуло вимоги до українського уряду

Голова правління ПАТ «КВБЗ» Максим КРАМАРЕНКО звернувся до Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, Міністра з питань стратегічних галузей промисловості Олега Уруського, Міністра інфраструктури Владислава Криклія, Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Ігоря Петрашка з листом «Щодо роботи галузі машинобудування та оновлення парку вантажних вагонів».

Про це повідомляє пресслужба підприємства.

У листі звертається увага на критичний стан вагонобудівної галузі.

У вагонобудівній галузі України за останні 9 років кількість працюючих підприємств скоротилася в 3 рази (з 18 підприємств у 2011 році до 6 у І півріччі 2020 року). Відбулося рекордне скорочення кількості робочих місць у галузі – в 2,5 раза (в ПАТ «КВБЗ» – у 1,4 раза). Падіння обсягів реалізації вантажних вагонів вітчизняними підприємствами в 2020 році (по відношенню до 2011 року) складе близько 95%. Катастрофічно – в 53 рази – знизився експорт вантажних вагонів, – йдеться у листі.

У зверненні міститься ряд вимог до урядовців. Зокрема, вимагається випустити розпорядчий документ Кабінету Міністрів України щодо поетапного оновлення парку вантажних вагонів АТ «Укрзалізниця» у період 2020-2025рр.

У цьому документі має бути передбачено подовження дії заборони на ввезення з РФ вантажних вагонів, що були у вжитку, а також передбачити її поширення на вагони з інших країн колії 1520 мм, в т.ч. в режимі тимчасового ввезення.

Пропонується затвердити наказ Мінінфраструктури «Про затвердження Порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті», в якому передбачити строки проведення планових ремонтів вантажних вагонів після продовження їм терміну служби після капітального ремонту.

Капітальний ремонт вантажних вагонів після капітального ремонту з продовженням терміну служби має проводитися в два рази частіше.

Перший деповський ремонт вантажних вагонів після капітального ремонту з продовженням терміну служби має виконуватися через 50 тис. км пробігу або через 1 рік.

Має бути реалізований проєкт з оновлення парку АТ «Укрзалізниця» як мінімум 12-15 тис. вагонів щорічно, в якому передбачити.

Крім того, підприємство вимагає встановити перелік державних та комерційних банків для укладання з АТ «Укрзалізниця» лізингових/кредитних угод (зі ставкою не вище 8% річних), передає КременчукОперативний.

105