МАШИНОБУДУВАННЯ / КВБЗ надіслав Білорусі півторатисячний вагон

Крюківський вагонобудівний завод відправив білоруському замовнику півторатисячний мінераловоз. За два останніх роки зі стапелів КВБЗ покотилося до Білорусі вже 1500 подібних вагонів.

23-го листопада Крюківський вагонобудівний завод відправив до Білорусі 50 вагонів для перевезення мінеральних добрив з заключної контрактної партії для відкритого акціонерного товариства «Білоруськалій». З усіх вагонів-близнюків відрізнявся один, на якому працівники КВБЗ проставили символічну напис «1500 вагонів».

З цією компанією, яка сьогодні є одним з найбільших виробників і експортерів калійних добрив у світі, наше підприємство пов’язує п’ятнадцятирічна співпраця. Білоруськалій – динамічна компанія, яка стрімко розвивається, нарощує обсяги виробництва мінеральних добрив. Для перевезення продукції, що випускається, підприємству потрібна надійна й потужна техніка, тому воно дбає про те, аби його транспортний парк відповідав власним потребам та вимогам часу, ретельно вивчає пропозиції виробників залізничних вагонів для його регулярного поповнення та оновлення, – розповіли в прес-службі кременчуцького підприємства.

У 2005 році Крюківський вагонобудівний вже мав досвід по виготовленню сучасних мінераловозов, тому був одним з кандидатів на поставку цієї залізничної техніки. Тоді підприємство реалізувало різним замовникам 550 вагонів цієї моделі.

У другій половині 2005-го КВБЗ підписав контракт з Білоруськалієм. Замовник тоді вибрав вдосконалену модель – 19-7017-01. І впродовж 2005-2009 років КВБЗ поставив до Білорусі 610 цих вагонів.

Після багаторічної перерви в 2018 році підприємства відновили співпрацю, і білоруський замовник уклав з КВБЗ договір на поставку 1000 вагонів для перевезення мінеральних добрив нової розробки вагонобудівників – моделі 19-7017-05, передає Металлургпром.

Хочеться сподіватися, що співпраця ВАТ «КВБЗ» з відомою білоруською компанією буде мати не менше змістовне продовження. Принаймні її представники вже цікавляться, чи не планує наш завод виготовляти мінераловози зі збільшеними навантаженням на вісь і вантажопідйомністю. Сумнівів у тому, що інженери Крюківського вагонобудівного виконають будь-яке побажання замовника, немає. Були б замовлення, а виробничого потенціалу і бажання працювати заводу вистачить, – підкреслили на КВБЗ.

163