BYDGOSZCZ / Запроваджується програма миттєвого зв’язку з мерією

У місті-побратимі Кременчука, польському БИДГОЩІ, запускається міська соціальна програма “Ми дбаємо про Бидгощ”.

Пошкоджений знак, несанкційний смітник або поранена тварина – відтепер містяни можуть миттєво повідомити про проблему, що виникла, завдяки новій програмі “Ми дбаємо про Бидгощ”. 

Міська рада пілотувала новий соціальний канал для мешканців, через який вони можуть повідомляти про міські несправності. Для цього до гаджету потрібно завантажити програму, що повідомить про проблему, яку мають вирішити працівники мерії.

Ми запускаємо новий канал зв’язку з мешканцями. Завдяки додатку ми будемо швидше реагувати на сповіщення містян та краще інформувати їх про те, які дії ми вживаємо у відповідь на їхні повідомлення. До кінця року система працюватиме в пілотному режимі, під час якого ми очікуємо зауважень та пропозицій бидгощан щодо функціональності програми, – сказав під час прес-конференції з цього приводу скарбник мерії Пьотр Томашевський

Для покращення обміну інформацією між муніципальними службами та реагування на повідомлення, чиновники підготували дев’ять категорій негараздів, які з’являються найчастіше. Серед них такі, що стосуються безпеки та порядку, доріг, громадського транспорту, пошкоджень, довкілля, тварин та відходів, тощо.

Вибравши відповідну категорію, потрібно коротко описати проблему, вказати точне місце її розташування на карті та долучити фотодокументацію. Якщо тему важко описати в декількох реченнях, треба надати свій номер телефону у разі виникнення запитань. Після заповнення форми до мерії надсилається повідомлення. 

Впродовж декількох годин користувач отримає актуальну інформацію щодо повідомленої справи. Крім того, працюватиме попередній перегляд її статусу – завдяки цьому містяни знатимуть, що відбувається по реагуванню на їхнє повідомлення у реальному часі, передає SuperExpress.

52