Розбилися з власної провини

За результатами вивчення причин падіння мотопараплана в Кобеляках, яке призвело до двох жертв, Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами опублікувало свій звіт.

Як встановила комісія, власник мотопараплана (він же пілот) виконував приватні польоти поблизу Кобеляків.

Перший політ виконали успішно. Під час виконання другого польоту крило мотопараплана склалося, він різко знизився та зіткнувся з землею. Після зіткнення з землею теліжки мотопараплана, особи, які в ній перебували (пілот та пасажир) від отриманих травм загинули.

Згідно з інформацією отриманою від Державіаслужби України, особа, яка керувала мотопарапланом, не мала свідоцтва пілота. Мотопараплан не мав державних та реєстраційних номерів та в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України не значиться. Сертифікат льотної придатності мотопараплана відсутній.

Висновки:

1. Пілот не мав чинного свідоцтва льотного персоналу та медичного сертифіката відповідно до встановлених вимог.

2. Мотопараплан не мав державних та реєстраційних номерів та в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України не значиться, а також не стояв на обліку в жодній організації.

3. Під час виникнення події небезпечні метеорологічні фактори були відсутні. Погодні умови відповідали правилам польотів за ПВП.

4. Під час зіткнення мотопараплана з землею його двигун працював, а повітряний гвинт обертався.

5. В паливній системі мотопараплана паливо було присутнє.

6. Крило мотопараплана від моменту продажу (березень 2013 року) не проходило перевірку технічного стану, як це передбачено міжсервісним інтервалом перевірок для даної моделі крила.

7. Стропна система в процесі експлуатації втратила міцність нижче рекомендованих параметрів.

Причиною катастрофи мотопараплана стало перевищення навантаження та руйнування в польоті стропної системи, яка через тривалу експлуатацію втратила міцність нижче рекомендованих параметрів, передає PoltavskeTV.

79