У машинобудівників проблеми

Про своє бачення проблем кременчуцьких машинобудівних підприємств розповів голова Полтавської ОДА Олег Синєгубов у своєму інтерв’ю інтернет-виданню Главком.

Губернатор повідомив, що Крюківський вагонобудівний завод, де працює до 8,5 тис. людей, має на кілька мільярдів контракт із «Укрзалізницею», який наразі не виконується, тому що «Укрзалізниця» не може забезпечити контракт грошима.

Ми вже проводили консультації з урядом щодо цього контракту. Кредиторська заборгованість буде розподілена між іншими державними підприємствами, які зможуть забезпечити оплату цього контракту. Адже продукція виготовлена, стоїть на заводі, ці вагони потрібно взимку опалювати. А це чималі витрати. Тому підприємство зазнає збитків, – сказав пан Синєгубов.

Що стосується АвтоКрАЗу, голова Полтавської ОДА занепокоєний тим, що підприємство, на якому працюють 3,5 тис. людей, перебуває у стадії банкрутства.

Пан Синєгубов зазначив, що, з одного боку, КрАЗ потребує інвестицій, щоб модернізувати свої автомобілі, з іншого, має претензії до держави, яка купує МАЗи, а не їхню продукцію.

Споживач орієнтується більше на МАЗи через їх меншу проблемність в експлуатації, – зазначив губернатор Полтавщини.

Також Олег Синєгубов сказав, що, хоча підприємства Констянтина Жеваго, серед яких і АвтоКрАЗ, є найбільшими платниками податків у Полтавській області, а його гірничозбагачувальний комбінат у Горішніх Плавнях щороку сплачує близько 1 млрд грн податків, на цьому підприємстві не все добре з дотриманням екологічної безпеки. Чиновник визнав, що на підприємства впливає і те, що олігарх Жеваго оголошений у міжнародний розшук.

99